הזדמנות להשתלב בתחום מכירת חסויות ותצוגה בתערוכות, כנסים ואירועים
תיאור התפקיד
- איתור ויצירת לידים חדשים וניהול לידים קיימים באמצעות חיפוש ומידענות בגוגל / לינקדאין
- יצירת קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאלים כולל שיחות טלפון/ אימיילים
- תהליך מכירה מלא של השתתפות בתערוכות ומתן חסות במסגרת כנסים שהחברה מארגנת
- עדכן וניהול כל פעילויות המכירה, ההזדמנויות והמידע במערכת monday ובדוחות אקסל
- עמידה ביעדי מכירה
- מתן שירות ופתרון בעיות בשטח לפני ובמהלך הכנס
כישורים
- ניסיון קודם במכירות (כולל שיחות טלפוניות ויצירת קשר ראשוני)
- חשיבה מסחרית, יכולת ניהול מו"מ
- יכולת תקשורת וניסוח מעולה בכתב ובעל פה – אנגלית ועברית
- יכולת ביצוע ריבוי משימות, ארגון ותיעדוף משימות
- גמישות לעבודה תחת לחץ ושעות נוספות בהתאם לסולם הדחיפות של הכנס
- עמידה ביעדי מכירות ובמדד ביצועים
- הכירות עם monday יתרון
- הנעה עצמית, עצמאות ואנרגיה חיובית
דרישות סף:
- שליטה מלאה באופיס (דגש על אקסל)
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- שליטה מלאה בעברית ואנגלית.
היקף העסקה
על בסיס שעתי עם אופציה למשרה מלאה. עבודה מהמשרד בתל אביב