התפקיד כולל עבודה שוטפת עם לקוחות וספקים, מענה למכרזים, בניית תקציבים והצעות מחיר, הכנת מצגות, ופיתוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.
זהו תפקיד ביצועי שדורש עצמאות ויצירתיות, כמו גם יזמות, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית בסביבה עמוסה ומרובת משימות.
מה כולל התפקיד:
- מענה לפניות ולמכרזים –גיבוש הצעות והכנת תקציבים ומצגות
- פגישות עם לקוחות, הבנת הצרכים ובניית פתרונות מותאמים
- שיתוף פעולה עם ספקי משנה וחשיבה יצירתית בהכנת מענה מגוון ומקורי ליצירת הצעה מנצחת
- איסוף הצעות מחיר וניהול משא ומתן
- כתיבה והכנה של חומרים מקצועיים בעברית ובאנגלית
- יזמות להניע תהליכים ולסייע בהגדלת המכירות
- סיוע שוטף בפעולות מכירה ושימור לקוחות
מה אנחנו מחפשים:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – עדיפות לניסיון בעולם הכנסים/שיווק/אירועים
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (יתרון לדוברי אנגלית שפת אם) - שליטה מלאה באקסל ואופיס ויכולת בנית מצגות
- היכרות עם Monday וכלים מבוססי AI – יתרון
תואר ראשון – חובה
אם עבודה עצמאית על פרויקטים מגוונים והרצון להצליח ולכבוד פסגות חדשות מניע אותך – נשמח להכיר.
משרה מלאה מהמשרד בתל אביב